Właściwości | Jednostki | Olej napędowy EKODIESEL ULTRA | Metody badań według |
Liczba cetanowa | - | nie niższa niż 51 | PN-EN ISO 5165 |
Gęstość w temp. 15 °C | kg/m3 | 800 - 845 | PN-EN ISO 3675 PN-EN ISO 12185 |
Zawartość siarki | mg/kg | max. 10 |
PN-EN ISO 20846 |
Temperatura zablokowania zimnego filtru (CFPP) | °C | dla B <0st.C, dla D <-10 st.C, dla F <-20 st. C | PN-EN 116 |
Olej napędowy ARKTYCZNY 2 produkowany jest ze starannie wyselekcjonowanych komponentów o odpowiednio dobranej charakterystyce parametrów destylacyjnych,których jakość kontrolowana jest w sposób ciągły, na każdym etapie produkcji w nowoczesnej technologicznie zaawansowanej rafinerri w Płocku. Zawiera pakiet dodatków uszlachetniających wpływających na poprawę właściwości detergentowo-dysperujących. Dodatek cetanowy pozwala na uzyskanie wartości liczby cetanowej powyżej 51 jednostek oraz zwiększenie wartości indeksu cetanowego, co wpływa na ograniczenie zużycia paliwa, ułatwia rozruch silnika i amniejsza poziom hałasu. Ze względu na właściwości niskotemperaturowe: wartość temperatury zablokowania zimnego filtra (CFPP) nie wyżej niż -32 st. C i temperatury mętnienia nie wyżej niż -22 st. C, olej napędowy ARKTYCZNY 2 zalicza się do klasy 2 odpowiadającej paliwu dla klimatu arktycznego lub surowego klimatu zimowego.
Właściwości | Jednostki | Olej napędowy ARKTYCZNY 2 | Metody badań według |
Liczba cetanowa | - | nie niższa niż 51 | PN-EN ISO 5165 |
Gęstość w temp. 15 °C | kg/m3 | 800 - 840 | PN ISO3675 |
Zawartość siarki | mg/kg | max. 10 | PN-EN ISO 20884 PN-EN ISO 20846 |
Temperatura zablokowania zimnego filtru (CFPP) | °C | -32 | PN-EN 116 |